دیوونه خب چرا رفتی
بیا پیشمون ما هم دوست داریم مخصوصا من
من ازت هیچ دلگیری یا ناراحتی ای ندارم
میشه اسمتو بگی :)
میشه برگردی :)
حتی سونیا و نگین هم میگن برگرد
ارمانی که تو دل ما نشست تو بودی پس مطمعن باش
100 برابر ارمان تو دل ما میشینی
اگر نمیخوای برگردی باید بهم هر روز کامنت بدیا گفته باشم :)
دوستت دارم :)
گوگولی...
ما را در سایت گوگولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91