ما را در سایت گوگولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135
از دست همه خسته شدی ؟ خب خودتا دست همه نده عزیزم !*-*-*-*-*-*-*-*-*-*یه ادم هایی ناراحتمون میکنن که ما رومون نمیشه ازشون ناراحت شیم ...*-*-*-*-*-*-*-*-*-*زیادی خوبی کردنم تهش داستانه !*-*-*-*-*-*-*-*- گوگولی...ما را در سایت گوگولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147
ما را در سایت گوگولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91


خواسم بگم خوچله خودم کشیدمش ؟
عید همه مبارک باشه امیدوارم شما هم مثل من امروز خوشحال باشید
و کسی که هیچ انتظاری نداشتید بهتون پیام بده
مرسی ارمان :)
گوگولی...ما را در سایت گوگولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153


یه عاشق شاد خیلی بهتر از یه عاشق غمگینه
اما خوب غمگینه بهتره روشن نمیکنه اجاقو غذا نمیسوزه ![]()
ما را در سایت گوگولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153